20.8.2012

Rippikortti ~ Confirmation card

Kesällä olin kaverini rippijuhlissa, ja korttihan sinne tarvittiin. En muuten ollut koskaan aiemmin rippikortteja tehtaillut, niin olikin aika mielenkiintoista... :----D Mutta ihan kivahan tuosta kortista lopulta tuli, ja päivänsankarin lempiväriä vihreää siitä ainakin löytyy! :)

Last summer I was invited to my friend's confirmation party and of course I needed a card. I had never done confirmation cards before so the making process of this one was quite interesting... :---D But I like the result and at least there's my friend's favourite colour in the card! :)


Aurinkoista alkanutta viikkoa ja lämmin tervetulotoivotus kaikille uusille lukijoille! ~ Have a sunny week! And  a warm welcome to my new readers!

3 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :) ~ Thanks for leaving a comment for me! :)