9.2.2009

Jipii, lisää skräppäystä, LO: 3, 2, 1, laske!

hmm, tässäpä sitten taas yks leiska :) Sivun nimi viittaa kyllä matikkaankin, mutta nyt se käsittelee minua ja miun lasketteluintoa. Melko yksinkertainen leiska, aika normaalia mua. Itse tykkään tästä yllättävän paljon.









Ja sitten Peppi löysi paikkansa leiskani päältä. Ja vielä niin semmoinen katse että. "en se minä ollut, mä oon tässä vaan ihan kiltisti vahtinu tätä sivua..."

PS) muistutan, että vielä voit osallistua Anna hyvän kiertää -vaihtoon! :) löydät sen vanhemmista blogiteksteistäni :D

1 kommentti:

  1. Voi mikä ihanuus se siihen leiskan päälle on asettunut... Mullahan oli ennen tuollainen samanlainen ihanuus... Laku siirtyi kohta 2 vuotta sitten toisille laitumille. Mutta juuri tänään oli mielessä ja puheissa taas :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :) ~ Thanks for leaving a comment for me! :)